Mervee1 8 aylık oldu kızım geceleri doymadıgı için uykuya geçişte sorun yasıyoruz sma mama aldım içmiyor nasıl alıştıracağım 😞
_tospikannesi Mervee1 aynı canım bizde de sma aldım içmedi tadını begenmemıstır dedim hipp aldım ıcmedı, bi arkadaşımdan aptamıl denedım içmedi doğduğunda sarılık olmustu ılk günler veriyorduk içiyordu
Ebrutoprk Mervee1 benim kızım da hep anne sütü aldı belli bir aya geldikleiriii için mamayı içmiyorlar canım hiç boşuna para verme mamalara bende hepsini denedim hepsi çöp oldu . Ben kaşık maması yediriyorum herobaby yatmadan önce içersinede büsküvi falan atıyorum yatmadan yediriyorum . Hiç kalkmıyor diyemem ama şuan 1 yaşına geldi hala kalkıyor.
Mervee1 Mom0870 bu saate zar zor uyudu ek gıda da veriyorum ama geceleri mecbur meme emdiği için mama aldım ama bende şans yok sanırım saatlerdir uğraşıyorum içmedi 😞
Mom0870 Mervee1 anne sütü alan bebekler bazen mama istemiyor bilemedim belki bilgisi olan biri gelir ❤️
Mervee1 RavenC evet anne sütü ve ek gıda uyuyacağı zaman emiyor tam dalacak tekrar kalkıp meme arıyor üzerindeki yorganını çekip meme emer gibi ağzına sokuyor yani böyle .
katmerliana Yatmadan önce gece maması yedir canım ek gıdaya geçmiş tok tutan mama yap yada kaşık mamalarını dene . Artık süt sabaha kadar tok tutmaz büyüdüğü için
H23 Bn önce göğsümü veriom hop biberon koyuyom ağzına biraz çekip anlıyıp bırakıo öyle öyle içio yoksa biliom aç sütüm yeterli olmuyo uyumuo bide sıcağa yakın içio. Bide uykuluyken yani meme veriom biraz mayışıyo sonra mama içio reddecek güç kalmıo
RavenC Mervee1 biz de 8 aylığız diş dönemindesiniz gayet normal bu şekilde davranması meme onun için ağrı kesici
RavenC Mervee1 20 ye tamamlanacak daha annesi siz onun için ağrı kesicisinin bunu unutmayın sütünüze güvenin aksine ek gıda vs sindirimi zorladığı için daha çok ağrı çekiyorlar bir süre ara bile verebilirsiniz. Rahatladığını gözlemleyeceksiniz emin olun