Nisagerek yeni doğduğunda sleepy kullandım ilk iyiydi sonra idararının seviyesi yükselince hem sızdırma hemde kızarıklık yaptı , sonra indirimde prima vardı onu alıp kullandım o sırada molfix de alıp dönüşümlü kullandım. Ne yazık ki molfix de kızarıklık yaptı şuan kullandığım sadece prima , hadi olmasa inat edip devan etsem kötü yapacak bebeğin poposunu o şekilde. Denemekte istemedim başka çnkü alip deniyorsun sonra evde kalıyor benim mesala molfix yarım paket hala evde duruyor . Israf oluyor o sekildede