Eysed yanlış anlama ama o postu açtığın saatte resmen 4. Rüyamı görüyordum eminim herkes de öyledir 🤦🏼♀️ ayrıca ben hiç bebeğime başka numara mama vermedim hep vaktinde verdim şimdi okudum da size bir şey olmaz içir desek bir şey olsa o vebali nasıl alalım bacım? Keşke numarasını alsaydın