Sedanuraydnata ben de sezeryan dogum yaptım, ferro sanol verdi doktorum demir takviyesi, hamilelikte de bunu kullanıyordum zaten. 3-4 günde anca tuvalete cıkıyordum ama ilaca baglamamıstım bu durumu hamilelikten beri kullandıgım icin. ama ferro sanol bitti, aile hekimim gynoferon verdi ve basladıgımdan beri daha sık tuvalete cıkmaya basladım. siz de demir takviyesi alıyorsanız kabızlıgın sebebi o olabilir belki