Eysed Merhaba benim bebeğim 7 aylık geçen hafra 2 gün sokağa çıkma yasağı olduğunda 2 numara mama bulamadık ve 3 numara aldık paketi açmak zorunda kaldığım için içirdim ve sonra 2 gün daha içmak zorunda kaldı birşey olurmu lütfen bilen biri cevaplasın
Mom0870 Eysed bilgim yok canım üste kalsın . ama sorun olacağını sanmıyorum millet neler veriyor ❤️ İçini ferah tut
Solocann12345 Eysed Merak etme canım bişey olmaz inşallah 🙏🏻biz burda 3 aylık muhallebi yiyen 4 aylık yoğurt yiyen 5 aylık çilek yiyen bebekler gördük ☺️
VERA19 Eysed Bende mama kullanıyorum ama henüz 5 aylığız.Hiç numarası dışında içirmedim,ama bir kaç günden bişey olmaz diye düşünüyorum.Burda bebeğe muhallebi irmik veren var 3.-4.aylarda😟 Bir kaç günse sadece bir sorun olacağını düşünmüyorum🙏🏻
Keremci Bebegıne o kadarken pirinç unu ve süt verenler vardi gecen gün burda bişey olmaz bence sakın olun üç beş günden arkadasım dediği gibi köfte bile yedirem var allahın izniyle biley olmaz inşallah
Keremci Eysed öyle ama 3- ten 5 e gecmemissiniz üç beş günle inanın bişey olmaz bır cocugum var ama 16 yegenım var zaten sorun olsa reaksıyon gösterır hemen vucudu sız daha ıyı bılıyosnuzdur üç gün kuralının birsey üç gün yedrmemizin sebebı bu reaksıyon olacaksa üç günde cıkıyor hemen etkı yıne içiniz rahat etmeyecekse yarın aıle hekımınızı arayın 4 gun karantınadan önce
Eysed Keremci gerçekten çok saçma değilmi bebek sitesindeyiz ve bebeğimizle ilgili bi yardıma cevap çok zor alıyoruz
Keremci Acil yazmasına ragmen böyle inan aynı sebepten post acmiştim kocanı boşa , kaynanı kov gibi yorum yazan yüzlerce insan varken burda yardımcı olan maalesef pek olmuyor
Emine1650 Solocann12345 Ooo O da Ne Ki Akıllı Yengem Yeğenime 6 Aylıkken sucuklu Yumurta Yedirmişti, Müdahale Edince de Alışsın Demişti :)
Solocann12345 Eysed Canım çok korkuyosun gerçekten korkma bişi olmaz ne kadar hasas bi Annesiniz kıyamam💙