gulkannaz
Ben de sizin gibi aynı zamanda aynı şekilde doğum yaptım ilk gece 6 saat uyudu uyandırmadık ne yaptıysak hemşireyi çağırdık ayağının altını parmağıyla kaşır gibi yaptı bastırarak acıyınca ağlayarak uyandı sütüm yoktu mama verdik ertesi gün eve geldik müthiş derin uyuyordu uyandırmak icin neler yapmadık ki en sonunda mecburen hemşire gibi ayağının altını biraz acıtınca kalkıyordu birkaç gün içinde sarılık olduğunu fark ettik bizim çok yükselmedi doktor iki saate mutlaka emzir bezi dolu dolu çiş olsun öyle atar sarılığı dedi gece iki gündüz bir saate emzirdim çok şükür geçti sarılığı devam ediyorsa uyanmasını beklemeyin sarılık yüzünden uyuyordur burnuyla oynayın ayak topuğunu gıdıklar gibi yapın gerekirse az acıtın çünkü beslenmesi şart zamanla kendisi alışınca 2 saate bir uyanır