Kızlar merhaba , Bugün Özel bi hastaneye gittim iğne yaptırmak için , acilde bi hasta kadın vardı genç çocukları bide sanırsam eşi… corona şüphesiyle gelmiş. Neyse testler akciğer filmi vs sonuçlardan coronadan şüphelenip devlet hastanesine sevk ettiler , yüreğim acıdı kadının korkulu bakışları çocukları filan halen aklıma geldikçe dua ediyorum üzülüyorum😞😞😞 inşallah temizdir değilse de şifasını versin diye dua edelim. Allah hepimizden uzak etsin hastalara tez zamanda Şafi adıyla şifa versin bak kaç kişiden dua alacak inşallah