Merhaba arkadaslar. Oğlum 4 ay 6 günlük ve uyurken sürekli elleri gözünde kaşıyıp duruyo ve bu yuzden uykusunda agliyo bende surekli onu kolluyorum ne uyku var ne bise Bu durumu yasayanlar var mi acaba ? Neden öyle yapiyo cok darlaniyorum uzuluyorum hastaneyede gidemiyorum korkuyorz virus yuzunden.