Birelifannesi 19nisanda epizyonomili normal dogum yaptım lavaboya gittigimde pedimde ip vardı dikişim mi acılmıs acaba anlayamadım
Gmzakn Birelifannesi yanma varsa açılmıştır büyük ihtimal cok dikkat et dikişlerine ben çok cektim açılmıştı benimkiler çok yanar idrar yaparken
Ozdemm Birelifannesi iyileşmiş olabilir benimde dikişlerim 9 10 günde iyileşmişti kantoran etkilemiş olabilir yinede kontrol edin geçmiş olsun
Gamzegnyl Birelifannesi benimde öle olmuştu bende korkmuştum meğerse kaynıyormuş doktor rahim kasların güçlü demişti
Birelifannesi Deletedmom280 insallah öyledir erken olması sasırttı beni kantaron yagı kullanıyorum o mu cabuk iyileştirdi acaba
[silindi] Dışarı atması icin çok erken bi süre ama vücudunuz yapısal olarak çabuk iyileşmiş olabilir dikişiniz açılsa zaten acıma yanma olur el aynası ile kendinizi kontrol edebilirsiniz geçmiş olsun
Birelifannesi [silindi] kantaron yagı fayda etmis olabilirmi acaba.. ilk dogumumda 17.gun düsmüstü ama cok fazla dikişim vardı. Bunda 3dikiş var 4saat arayla ikisi düstü
Birelifannesi Gmzakn ilk dogumumda batikon kullanmıstım hic bi sekilde acılma olmamıstı ama baya gec iylesmisti. Suandada yanma yok ama acılıp acılmadgnı nasıl anlıycam bilmiyorum cok erken düstü cunki dikişler
Birelifannesi Ozdemm açılsa bunu nasıl anlarım acaba aynı dikş agrısı devam ediyor aynayla baktım büzüşmüş gibi görüntü var