Kızlar bebeğim tam olarak 8 aylık. Alttan iki dişimiz çıkmaya başladı fakat son bir kaç gündür ağlayarak uyanıyor. Uykuya geçerken çok direniyor çok mızmız vs bunlar diş dönemi için normal şeyler tamam. Ama Bu akşam 9 da yatırdım şuan saat 1 neredeyse 5 dkda bir ağlarak uyanıyor kucağımda sakinleştirip yerine koyuyorum sanki rüyasında devam ediyor içleniyor derin uykuya geçemiyor. İç çekiyor Calpol verdim bir çay kaşığı ağrısı varsa rahatlatsın diye sizce ne olabilir bir yeri mi ağrıyordur rüya mı görüyordur ?
kabız olamaz daha önce yaşadık bu durum farklı çok tedirginim açıkcası