Prensesannesiii26 Mdmrl dokuz aylık hala devam ediyor saat başı kalkıyor yarim saate yakın ekip geri yatıyor
BrcnBlgn Mdmrl Gece beslemek zorunda deilsin 6 .aydan sonra gece beslenmesini kesebilirsin bebeginde kaliteli uykuya ibtiyaci var ayrica kalici reflu olusmamasi adina gece beslenmesi ccokta onerilmiyor
Aysem32 Mdmrl malesef degil canim surekli uyaniyor uyku yok artik malasef tam.daliyorum uyanmis oluyo
Prensesannesiii26 Merve33 ben o zamandan da umutlu değilim kuzenim bıraktırdı emzirmeyi çok zorlandı ikibucuk yaşında anca bıraktı şimdide saat başı kalkıp su istiyormuş 🤣🤣
Merve33 Prensesannesiii26 alışkanlık haline getirmiş öyleyse benim oğlan gece hiç uyumuyor 4 te felan anca. Keşke uyusada gece uyanıp emzirip yatırsam😂
Prensesannesiii26 Merve33 o daha kötü emin ol tam içim geçiyor başlıyor ağlamaya sersem oluyor insan artık 🤣🤣
Mdmrl Merve33 benmkide gece3 te yatıyordu gündüz 3-4 kere uyutmaya basladım gece9 da uyuyor artık aylarına gmre uyuması gereken saatler var