Bebeğim bugün uyandığından beri doğru düzgün uyuyamıyor. Sürekli uyanıp duruyor. Beslenirken de sürekli sinirli. Doğru düzgün ememiyor. Yıkarken burun kanallarında şişlik farkettim. Acaba bundan olabilir mi ? Yarın doktora soracağım ama çok huzursuz oldum şimdi. Başına böyle bir sey gelen var mı ? Burnu tıkalı değil. Tıkanıklık duyduğumda fizyolojik serum ve burun Aspratörü kullanıyorum. Siz nasıl burun temizliği yapıyorsunuz? Hangi sıklıkla? Yardımcı olabilir misiniz?