elifzeze canım ben ilaç değil de bitkisel bi deva kremi var her türlü cilt hastalığına müthiş etki eden yaklaşık bir aydır oğluma kullanıyorum çok memnun kaldım. İçeriği çok temiz ekmeğe bile sürüp yenilebilir yanii o yüzden bi yan etkiside olmuyor istersen bi dene. belki faydasını görürsün