Ky06 Okuduğum anladığım kadarıyla sorunum bu. Bü süreçte doktora da gitmek istemiyorum, gitsem de alttan muayene olmak istemiyorum. Eczaneden kendim hangi ilaçları alsam işe yarar. Çok rahatsız oluyorum ve uzun süredir var.
fatimas27 Ky06 canim ben surekli travacort kullaniyorum iki gun kullanman yeter .Cok iyi bir doktorum tavsiye etmisti evlendim yine de kullanirim .
Ky06 Deletedmom280 akıntı, bazen süt kesiği gibi parçalı oluyor.aşırı olmayan kaşıntı, koku. Yanma. İlişki esnasında acı.
Zeynosmom Ky06 travazolu emzirenlrre önermiyorlar trovagen öneriyorlar. O iyi geldi bana sadece. Bepanthol sensiderm aldım hiçbi işe yaramadı
Ahadensar25 Ky06 bak içine süreceksin bildigin işte sonra bütün akıntıyla beyaz lekeler gelcek iki güne rahatlicaksın gör bak kullan mutlk yok edyr resmn
Annesininpogacayanagi Ky06 gynoflor fitil. Gece uyumadan önce at normalde 1 hafta kullanman gerekiyor ama 2 gune bişeyin kalmıyor. İlişki yasak. Bide mantarı kökten tedavi etmezsen rahim ici yaraya kadar gidyor. Az uğrasmadım ilk evlendiğim zamanlarda. Hatta cocugum olmuyordu bu yaradan kaynaklı. Yaktırma tedavisi yaptırdım ertesi ay hamile kaldım. Her ay adet öncesi mantar olurdum ayak üşütmekten oluyor genelde. Dikkat edin.
hulyacam Annesininpogacayanagi aaa bilmiyordum ayak üşütmekten kısmını. Hay Allah razı olsun senden işin gücün rast gitsin
Gnyarknnn Ky06 bence en yakın zamanda doktora görünüp muayene olun teşhisi doktor koyar sizin durumunuza göre ilaç yazar kadınsal hastalıklar ihmale gelmez korkmayın o yüzden erteliyorsanız
sofiasu Ky06 Ky06 Canım bence doktora git. Yani alttan muayne şart değil yapmıyorlar her gidene. Hem fitil hem ilaç yazdır. Belki enfeksiyondur antibiyotiksiz geçmez tekrar eder sürekli. Doktorla çözebileceğin işi erteleyip kendine işkence yapma rahstskz oluyorsan. Enfeksiyonsa bide kuru dut kaynatıp iç herkes öneriyor.