Hanife5552 benim bebeğim uykusundayken birden tıkandı 2 aylıktı neye uğradığımızı şaşırdık çocuk nefes alamıyor ağzındanda almayı bilmiyor kafayı yiyecektim acile gittik. Şırınganın içine serumu çekti doktor. Yan bir şekilde sedyeye yatırdı tazıklı bir şekildi sağ burun deliğine bastı şırıngayı sonrasında hemen yüz üstü çevirip sırtına vurdu aynı işlemi sol tarafınada yaptı o kadar dolmuşki açılamadı hafif açıldı sonra bize ortibebenin buran aspiratörünü aldırdı şırınga vede serum eczaneler satılıyo. Evde bu işlemi ben yaptım burnu yumusayınca aspratörle çektim günde 6-7 kez uyguladım 3-4 güne geçti rahatladi çok şükür.