Sema9393 hemen öneririm dua ede ede kullandım Bende çünkü ☺️ Hamazing al hemen bir tane 15 lira falan eczanede var, bizim ilk pişiğimizde arkadaşım önerdi akşama kalmadı geçti hemen, ondan sonra düzenli sürdüm hafif kızartı olunca bir daha pişik boyutuna geçmedik 7 aylık olacağız 🤗