Ebru3 öyle de demeyelim de hayal ettiğim başka yaşadığım başka oldu bende evliliğin tadını çıkarıp öyle çocuk düşünüyordum ama demekki böyle hayırlıymış😂 şimdi düşünüyorum da iyiki de olmuş Allaha şükürler olsun aratmadan verdi 🤲🏻evliliğimizin tadı şimdi çıkıyor aslında güzel bir aile olduk 😍😍😍