Merhaba kızlar benim üç evladım var ilk kızım oldu gayette sütüm vardı birini emerken diğeri akardı hatta da üstüm basım islsk uyanirdim gayette çok emerdi bebekken ama gel gör ki kilo almadı 500 400 Gr boyuda uzamadi olmayınca mama takviyesi önerdi doktorum verdim ve çocuk kilo alımı normale döndü boyuda uzadı şuan dokuz yaşında sonra oğlum oldu hastanede kaldı bir süre ben bir biberon dolusu süt gotururdum başkaları 30 CC anca ama onun bebeği kilo aldı benim oğlan zayıfladı aksine sonra gene kilo almadı gene mama takviyesi normale döndü şimdi üçüncü kızım var gene aynı durum süt dolup taşıyor ve mama veriyorum arada gene gün içinde bir ay vermedim hiç boyu uzamamis bu arda yediklerime çok dikkat ederim et tavuk sebze meyve yoğurt kefir süt hepsi var ama sutum yaramıyor benim bı tanidigim sigara kahve çay akşama kadar düzgün bişe yemez çocuk kilo alıyor sütünden nezaman keserse ozaman zayıflıyor ben anlamıyorum bu sütün kslitesi neye göre değişiyor bu arada laktamil bile kullandım oğlumda ben bol bol kilo aldım anca