Masalbaby1 benımkıde aynı mamayla beslendı hep bızım doktorumuz 4. Ayda baslayın dedı ek gıdaya Amaa yalan soylemıcem ben 3 ayda yogurt falan aksamları weryordum 3 . Aydan belli ek gdaya basladım yanı suan 5 ay 5 gunluk😅☺️☺️ Mamayla beslendıgı ıcmbır an once ek gdaya baslamak ıstyorsunuz demi benım gıbı😏🤦♀️😅