Merhabalar, 6 aylıkk kızım var. Şimdiye kadar yememe dikkat etmiyordum süt olsın die. Ama artık dikkat etmem lazım. Nasıl kendimi frenleyebilirim. Ögünleri azaltsam sütümde azalma olur mu? Ama olabildiğince gittigi yere kadar sütümle de beslensin istiyorum. Fizigim icin bebeğimin rızkını da kesmek istemiyorum. Tavsiyeleri alayım. Nasıl kiloyu düzene koydunuz?