Selamlar, bu açtığım ilk başlık olacak, çünkü yazmazsam bu sıkıntı devam edecek gibi. Bebeğim üç aylık ve doğum iznim bitti, haftaya çalışmaya başlıyorum. Durumlardan dolayı bir süre evden home ofis çalışacagım. İşimi çok çok çok seviyorum, sabahları hep gülümseyerek büyük zevkle işe giden bir insandım. Ama açıkçası şu an korkuyorum, o kadar zaman geçti ki sanki geri kalmışım, başarılı olamayacakmışım gibi hissediyorum. Bir de dikkatimi eskisi gibi toparlayamıyorum sanki, bu da ayrı korkutuyor. Öyle yoğun ve kurtlar sofrası ki ofis ortamı, sanki baş edemeyecekmişim gibi geliyor. İşe geri dönen anneler sorum size, ne gibi sıkıntılar yaşadınız ve eğer oldu ise eskiye dönmeniz ne kadar sürdü?