melissaaa bayanlar bu toz bitkisel oldugu icin aldm deneycem yarin kullananlar varmi memnunmusnz nasil kullandinz eldemi makinadami?
GUBILIK melissaaa ilk sabun kullandik. Makinam bozuldu. servistekiler sabunun makinayi bozdugunu soylediler. nacizane tavsiyem temiz icerikli sivi deterjan kullanmaniz. siveno- minoris kullaniyorum.
Deletedmom23113 melissaaa makine de , ama 2 kere durulama yapmanı öneririm baya yoğun bir deterjandır
vilnius GUBILIK ben siveno aldım hiç çıkarmadı lekeleri cnm kokusu da yok hadi o önemli değil de leke çıkarmadı . Doğal olsun doğal olsun dedim ama memnun kalmadım yani
Ayseynep melissaaa ben ilk kıyafetleri onla yıkadım fakat 40 derecede tam eritmedi kıyafetleride tortu kaldı bende duru granüle geçtim ondan memnunum
GUBILIK vilnius ben leke cikarici olarak minoris leke cikarici kullaniyorum. Lekelendigi an sikiyorum uzerine. Kaka ya da yemek ya da boya lekesi farketmez. Sonra atiyorum kirliye. Yikayacagim zaman yikiyorum. Her lekeyi cikariyor. bu sekilde kullandigim urunler dogal kalmis oluyor.
Meliscikveannesi melissaaa ben memnun olmadim ondan cok toz yapti bebegimin giysilerinde green clean iyi
vilnius GUBILIK leke çıkarıcı bende kullanıyorum diğer deterjanlarda da . Ancak Siveno lekesiz çamaşırları dahi temizleyemedi bilmiyorum ben memnun kalmadım Canım
GUBILIK vilnius ıcınde kımyasal olmadıgı icın lekelerı cıkarmıyor tabi. O nedenle leke cıkarıcıyı ek kulanıyorum