02medine_mina Yoğurt, sebze, meyve, yumurta sarısı ve peynir türevi şeklinde ilerledim ben. Her besini 3 gün denedim. İlk gün çay kaşığı 2.gün tatlı kaşığı 3.gün çorba kaşığı olarak verip alerjik veya sindirim sorunu var mı diye izledim. Ben hiç püre vermedim patatesi buharda haşladım zeytinyağını damlattım ezdim yedirdim. Sebze denemeleriniz bittikten sonra öğününüzü çorba veya sebze püresi şeklinde yapabilirsiniz. Ben en fazla 2 sebzeyi karıştırmıştım kabak-havuç çok az pirinç gibi. Patates çok kullanmadım mesela fazlası kabızlık yapıyor bebeğimde. Tadım dönemi bebeğinizi alıştırmanız için geçen süre eğer sevmediği bir besin varsa kendinizi üzüp stres yapmayın lütfen. İlerde yapacağınız çorbalara o sebzeyi koyduğunuzda zaten yiyecektir bebeğiniz. Umarım güzel bir süreç geçirirsiniz