9 aylık bebeğim kısa zaman öncesinde ateşlendi 1 gece falan sürdü geçen hafta hafif hafif ayağında tabanında kırmızı noktalar çıkmaya başladı yemek yemedi gece uykusunda dahi ağladı ayağı çıplakken sürekli sürtüyor halıya falan yara yapmış iyicene içi su dolu kabarcık gibi çıkıyor patlıyor döküntü oluyor daha da çok çoğalmaya başladı hastahaneyi aradım doktoru izinliymiş yarın sağlık ocağına sorucam bilgisi olan daha önce yaşamış olanlar varsa lütfen beni de bilgilendirirmisiniz İnternette bişey okumak istemiyorum ama el ayak hastalığı nı gösteriyor belirtiler ne yapıcağımı bilemedim😔😔😔