Berjin77 Anneler merhaba benim bebiş ilk 3 ay gece çok güzel uyuyordu son 1 aydır gece gündüzü karıştırır oldu hal böyle olunca bir türlü uyku eğitimine de başlayamadım her şeyi denedim ama gece 2-3 e kadar oturup oyun oynamak istiyor karanlık ortamda konuşmuyorum bile ama onun gizler fildir fildir ne yapacam ben ya uykusuz uykusuz mahvoldum gündüz dr o uyuyor ama benim kalkıp yemek temizlik yapmam gerekiyor onunla birlikte uyuyamiyorum ki siz nasıl yapıyorsunuz ya yardımcı olabilir misiniz
Masalbaby1 Berjin77 bizde 4 gün sonra 3. Ayımızı bitiriyoruz ve son 3 haftadır bu saatlere kadar dediğiniz gibi uyku eğitimi biraz zor çünkü ben yönlendiremiyorum o kendi belirliyor uyku saatini bende çok perişanım ama napalım sabır ☹️
pasaninannesi Berjin77 ben geceyi gündüzü ayırt etmesi için gündüz oturduğumuz odada tv açıkken uyuttum gece odamıza geçince beşiğine geçtiğinde anlıyor sanki. Birde kırmızı gece lambası var gözünü açınca ona bakıp uyuyor tekrar
Berjin77 Masalbaby1 ben iki gündür gündüz uykusunu 2 saat uyuduktan sonra uyandiriyorum 1 -1.5 saat sonra yatırıyorum 7-8 arasında sabah uyandiriyorum bakalım umarım fayda eder