Meseymen18 Anneler merhaba 16 aylık oğlum ayrı oda ve yatağına alistiramıyorum nolur yardım edin sizce nasıl bı yol izlemem gerekiyor
Prens_annesi2110 Meseymen18 sanki biraz geç kalmışsınz yeni ayırıyorsanız 🤔 yani ben 5 aylıkken ayırdığım için zorluk çekmedim o konuda
Kevser61 Meseymen18 gec kalmıssınız sankı. Uyuyana kadar yanında durmayı deneyın hergece bıkmadan. Yanınıza geldıgındede hadı yatagında yatalm deyıp yatagına goturun
Momsboy Meseymen18 ben 5 aylıkken odasında yatırmaya başladım geceleri gündüzleri de odasında yatıyordu zaten küçük olduğu için sıkıntı yaşamadım sizde önce gündüz uykularını odasında yatırabilirsiniz odasında daha çok vakit geçirmesini sağlayabilirsiniz gece lambası vs de kullanabilirsiniz uyandığında korkmaması için
bebek-kaya Prens_annesi2110 kuzum yedi aylık ben de henüz ayıramadık gede kalkıp beslemesi zor olmadı mı sürekli uyanıyor geceleri
Ayparcam Prens_annesi2110 5 aylık da erken değil mi. 11 aylık hâlâ yanımda odadaki beşiğinde yatıyor. Güvenemiyorum ayrı odada ya duymazsam diye emecen bir bebeğim var saat başı kalkıyor
Myagz bebek-kaya ben de altı aylıkken ayırdım şu an dokuz buçuk aylık gece saat başı kalktığım da oluyor yapacak bişey yok ona takılırsan zaten ayıramazsın canım emen bebekler özellikle hastalıkta diş döneminnde memeye düşüyor malum
Prens_annesi2110 bebek-kaya yok zor olmadı uyandıkça emzirdim yatırdım yerine uykusu daha güzel oldu sessiz sakin odada tavsiye ederim😊
Prens_annesi2110 Ayparcam odası çok yakın benim odadan çık 2 adım sonrası onun odası kapı aralık kalıyor uykum çok hafif bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
Meseymen18 Aslında 6 ayında başlamıştım geceleri çok sık uyanıyor emmek icin.. yatıyorum odasında gece yarısına kadar uyuyor emmek için uyandığın geri yatmıyor kıyametler kopuyor yanıma alınca uyuyor hemen