Merhaba kızlar. Benim oğlum 11 buçuk aylık. 8 aylık olduğundan beri, ek gıdayı kabul etmeye başladığından beri kakada zorlanıyor. İki hafta öncesine kadar bazen 2 günde, bazen 3 günde bir yapıyordu. Önce katı bi kaka geliyor biraz sonrası normal oluyordu. Demir ilacı sidefer kullanıyorduk. Evde de nutrigen vardı doktor önermişti ama küçükken yemek yedirip onu verememiştim. Sidefer bitince onu kullanalım dedik, kullanmaz olaydık 🤦♀️ Kaka yapamadı, fitil verdik artık. Fitilden sonraki kakalar da simsiyah 🙄 3 kere fitil verdik,5. gün yine kaka yok 🥺 başına böyle bişey gelen var mı, ne yaptınız? Doktorumuzu aradım lavman vericez çok zorda kalırsak ama huzursuzluğu da yok şu an anlamıyorum. Ek gıda çok yemiyor, severek yediği şeyler çok az ama sürekli emmek istiyor. Az da olsa yedirmeye çalışıyorum ama etkiliyor mu acaba. Şu zamanda insan doktora gitmeye korkuyor 🥺 Tabiki zorunda kalırsak gideriz ama ümidim var yine de, dua edin yapsın lütfen 😔