Valla bebeğim 2 aylık bende tutmak isterdim ama gerçekten hem dinimizde zorlama yok hemde anayız biz evladımı bile bile aç bırakmaya gönlüm el vermez oğluma mama veriyim dedim yemiyor sadece sütümü içiyor Rabbim belki kazasını yaptığımız zaman yardımcı olur bizlere bence tutma canım ama sen bilirsin