minnosizmmm Kızlar ya bebeğimin bingildaginin kalp gibi attığını farkettim şuan bu normal mi 2 ay 9 günlük henüz. Yemesi içmesi uyuması her şeyi normal ateşi de yok? Benzer durumu yaşayan oldu mu?
Kubraegit1 minnosizmmm Kızımın kafasını kel yaptığında farkermiştik bunu normali zaten bu sürekli atıyor korkulacak bişey yok ☘️
Kdrsbk1 Oluyor arada korkulacak birsey yok canımmm benim kızım 10 aylık oldugu halde bile arada oyle oluyor
minnosizmmm Kdrsbk1 yaa dün korkudan öldüm resmen doktorumuzu aradım uyandırdım acemi annelik böyle oluyor sanırım 🙈
minnosizmmm Sinif177 aksine hiç ağlaması uykudan uyandı huysuzdu biraz sonra geri uyudu o ara farkettim ama normalmiş meğer 😏
Depresif_polyanna İlk gördüğümde ben de çok korkmuştum. Netten araştırınca rahatladım. Çok normal bir durum. Arada atıyor bazen bir müddet. Bıngıldağın içe çökük olması ya da bombeli gibi şiş olması normal değil. Hemen doktora başvurmak gerekir öyle bir durumda.
Mercan2020 Depresif_polyanna benim bebeğimde bazen çökük oluyor bazen yeni kesifettim..virüs var diye doktora gidemiyoruz.4 ay aşısı için bide kontrol için goturucm.Susuz kalınca çöker diye okudum mama veriyorum o zamanlar korktum sjmdj
Mevara minnosizmmm bıngıldak zaten sürekli öyle atıyor. Bebeğim 6 buçuk aylık arada denk geliyorum öyle atmasına
Misskokulum minnosizmmm doktorumuz atabilir sonuçta açık orası sadece ince deriyle ortulu o yüzden gözle görülebiliyor demişti her bebekte oluyor bizde de olmustu