Denizezgi ben de bu yüzden vazgeçtim ayakkabı işinden. Doktorumuz evde mümkünse çıplak ayakla, olmadı çorapla yürütün demişti.
zaten dışarı çıkmıyoruz, en fazla bahçeye iniyoruz güneşli günlerde, onda da patik giydiriyorum yere bastırıyorsam.
şık görünecek diye çocuğun fizyolojisini bozmak istemiyorum.
ayakkabı olarak da ortopedik değil başka bi şey dedi Dr ama unuttum şimdi, alacağım zaman tekrar soracağım.