KbrUmayAda Kızlar merhaba meyve süzgeci aldım ilk defa kullanıcam, kullananlar bilgi verebilir mi haşlayıp mı koyuyoruz meyveleri ya da sebzeleri bebişler hangisini daha çok sevdi
aramzamzam KbrUmayAda meyveleri haşlamadm canım elma muz armut ta verdim Bi kere sevmişti hepsini havuc koydum onu haşlamıştım ama
ikiprensesannesi94 Damakları güzel kaşıyor meyve süzgeci 5 aylıkken kullanmaya başladım ben havuç rendeliyorum muz elma falan koyuyorum şimdiye kadar hiç haşlamadan verdim