Meteninannesi2020 -erCansu- kullanıyorum ama rutin günlük işlerde çok iyi oluyor köklü temizliklerde yeterli gelmez şarjlı olduğu için köklü temizlikte dyson big ball var onu kullanıyorum
-erCansu- Meteninannesi2020 eyvah 😂 cekis gucu iyimis bakalim hic kalın halım yok yeterli gelir insallah
Rengin -erCansu- hadi bakalım saglikla güzel günlerde kullan senden bisey rica etsem kullanınca izlenimlerini paylasir misin çok merak ediyorum 😊🤗
zisanc Deletedmom411 hangi modelini kullanıyorsunuz? Bende düşünüyorum ki kracher ve dyson arasında kalıyorum
Rengin -erCansu- yorumlarda çabuk geldi falan yazmış o parayı verince ertesi gün kargoya verirler merak etme😂 bak dyson diyip duruyordum şuan xiaomi ile aklıma girdin senden gelecek yoruma göre hareket edicem.😂😂😂
-erCansu- Rengin ya bisi dicem bunun aynisi 1629 tl olan var bide onda 155 degerlendirme var ama ozellikleri gucleri hep ayni sadece tutma yeri farkli ay aklim almadi bi turlu fark ne 😂 neyse fakirlik ruhum devreye girip ucuzunu al dedi 😂
Rengin -erCansu- qgagsgsgsh 😂😂😂😂 ben baktım çok bi fark göremedim o daha hafifmis bi onu anladım 😂😂😂😂
Rengin -erCansu- bisey dicem youtube da ki videoları izledin mi xioami de hali başlığı yokmuş sanırım sadece sert zemin için varmış bi baksana. Yanlış anlama beni o kadar para verdin hepsini herseyini çıkaralım madem öyle