-erCansu- benim ilk kullandigim büyük olanlardi.sonra dik supurge aldım.uc sene önce 70tl falandı.sonra o büyüğü hiç cikarmadim meğer o çok zormuş taşı sürükle …artık hep dik olanı kullanıyorum hemen için yıkıyorum bı günde kuruyor iç haznesi ama gürültü zor oluyor.bide su fiş muhabbeti.bence şarjlı ve kaplosuz bı üründe çekiş gücü iyiyse başka bişeye gerek kalmaz