Hanımlar normal doğum yaptım ilk zaman normal dedi doktor bir süre sonra geçti şimdi 6 ay olacak ama afedersiniz ara ara idrar kaçırıyorum farkında değilim ama ıslaklık tan anlıyorum yürürken hapşırnca gidiyor böyle bir şeyle karşılaşan var mı? Bu durum geçsin direkt doktora gideceğim