nazaNazo Kızlar kızım 4 aylık bu aylarda olup zatiden damla kullanan warmi yardımcı olursanız sewirim
Ebrareylulll nazaNazo ne için yazdı Dr kullandinizmi banada yazdı egzama için bebeğim 4 aylık benimde
EzgiAsell nazaNazo bende bi kez kullandım canım uyku yapıyor bilgin olsun yani bnm kızımda yapmıştı oda normalmiş sormuştm doktora
EzgiAsell Ebrareylulll valla canm tam hatırlamıyorum çok oldu yanlış bilgi vermeyim şimdi sana şuan kızım 15 aylık onu kullandığımda 5 6 aylık flndı
Ayseliali Benim oğluma da verdi 4 aylıkken birkaç gün kullandım kullanmadım sonra düzenli kullanmak mi gerekiyir bu damlayı ki
Ebrareylulll Minikbirask ne için kullanılıyorsun cnm kaç aylık bebişin ben çok kararsızım korkuyorum Yok uyku yapıyo yok içinde paraben var iyi değil fln diyorlar sen bir sıkıntı yaşadı mı
Minikbirask Ebrareylulll valla uyku yapsn die bekliorm aksine yapmio benm cocugumda 18 aylik 4 aydan itibaren kullanior sut slerjisi var hirilti oluo cnm ondn kullaniorm
Ayseliali Ebrareylulll ya küçük küçük biseyler çıkıyor sonra dönüyordu doktor da bu damlayı önerdi ama ne kadar kullanmamız gerek söylemedi.bende 1hafta kullandım geçince bıraktım sürekli mi kullanmalıyım bilmiyorum . Ara ara yine çıkıyor vucudunda
Ebrareylulll Minikbirask kaşıntı gideriyormu acaba çünkü Bizim en büyük sıkıntımız egzamadan dolayı kaşıntı
Yaklimives Ebrareylulll bizde de var 1 aydır düzenli kullanıyoruz faydasını göremedim. Uyku da yapmıyor yüzü alerjiden pütür pütür ona da iyi gelmiyor. Kontrole gittiğimizde sorcam bakalım gece uykuları iyice haram oldu
06-ikra-06 nazaNazo bende kullandım kızım kafasını falan çok kaşıyordu kulaklarının arkasını 5 Gün kadar kullandık ama uyku falan öyle yapmadı yani bizde 😂
Ebrareylulll Yaklimives öylemi valla canım bende kullanmakta kararsızım çok küçük olduğu için öksürüğümüzde başladı sizin bebeğiniz kaç aylık
Yaklimives Ebrareylulll 3 ay 20 günlük doğduğundan beri her şeye alerjik maşallah. Yani bizde pek işe yaramadı kullanın isterseniz dört gün. Fayda etmezse bırakırsınız öyle de çok zor Allah yardımcınız olsun. Sağlıklı olsunlar hep.
32075642 Bizde 6 aylıkken kullanmıştık alerjik bi yapısı var oğlumun doktoru 15 gün kullanmamızı istemişti. Bizde çok güzel uyku yaptı hatta şöyle ki uykumuzuda duzene soktu diyebilirim.
Ebrareylulll Ayseliali iyi geldi yani canım öylemi bende kullan öneriyormusun bugünde burun akıntısı balgamlı öksürüğümuz başladı çok huysuz kafayı yiycem artık İnanki tek başıma neyapicagima şaşırdım Allah yardım etsin hepimize insllah