Oykuduru Aşırı salya akıtma, elleri ve parmakları sürekli ağza götürüp emmeye çalışma durumu bizde 2 buçuk aylıkken başladı. 6 buçuk aylıkken gündüz uykuları bozuldu ve uykudan evvel ağlamaya başladı. 7nci aya ilk girdiğimiz gün şiddetli bir ağlama krizi sonrasında alt iki dişinin ucu ortaya çıktı. 14 gün geçti ve hala alt iki dişin tamamlanmasını bekliyoruz. Diş çıkarma süreci sıkıntılı oluyor maalesef. 3 ayda belirtileri başlayıp aylar sonra dişler çıkmaya başlıyor. İnsanoğlu daha bebekken başlıyor mücadeleye 🤷🏻♀️