Ecmekl size tavsiyem bebeğinizin uyuma saatlerine denk getirin. Damar yolu açılıyor ve oradan bir ilaç veriliyor sonra bebeğinize yatıracaklar üzerine birşey örteceklerini düşünün orada izleyecekler işlem 40dakika sürüyor. Kolların yukarı da olması gerektiğinden uyuması durumu en rahatı olur. Allaha çok şükür bizim evladımız süre boyunca uyudu. Ha uyumasa da olur oyalarsınız Allah’ın izniyle🙏🏼 Gözünüzde hiç büyütmeyin oldu bitti, şifa olsun diye yapılıyor bunu unutmayın.🍀Ben çok korkuyordum bu işlemden inanın korktuğum gibi olmadı.