idil1990 hayır korkmayın her gebede böbrek büyümesi 3. Dereceye kadar olması normal ben bir sabah kusma ve bayılmayla gittim anlaşıldı ki büyüme var. Ama böbrek dokusu, duvarı vs tamamen zarar görmüş. 32 haftalık hamileydim ve doktorum çok büyük ihtimalle gebelikten değil dedi. 33 haftalık hamileyken koruma amaçlı stent takıldı. Doğumdan 1 hafta sonra cıkarıldı sintigrafi, mr vs cekildim ve anlaşıldı ki hamilelik şişmesi değil. 10 yılı vae dedi doktor anlamamısız bi belirti göstermemisti. Gebeliğinde etkisiyle iyice şişince anladık. Sizinki rahatsız etmiyorsa muhtemelen gebeliktendir bi ultrasonla hemen anlasılır merak etmeyin. Ben sürekli bayılıyordum kusuyordum cığlık cığlığa dehşet bi sırt ağrısıyla uyanıyordum. Size şöyle söyliyim doktor bu ağrıyı cektiysen Normal doğurursun demişti. Normal doğurdum evet, ama o ağrıdansa 40 kere doğururum öyle düsünün.