Melek43255 böbreğini kaybetmesinden iyidir .sondalamayan hastaların çoğu darlık yaşıyor bizimde bu şekilde ilerledi doktor bu işlemi uygun gördüyse muhakkak sizinde vardır bı darlık kanımca ,hem anestezi almadan çatlar çocuk ağlamaktan öyle düşünün rabbim kolaylık şifa versin