Ummeymen metrobüse binmiyorum ikinci soru için cevap veriyim canım. bizde yakın zamanda 1 yaş aşısı olduk. Eşim ve ben maske taktik sadece içeriye anneleri alıyorlar o yüzden ben eldivende taktım kizimada atkısını taktım giderken başka yapılabilecek birşey yok zaten araçla gidilmesini uygun bulmuyorum o yüzden yürüdük açık havada. Zaten hemen alıp aşısını yapıyorlar ve gönderiyorlar başka kimseyi almıyorlar ve saat veriyorlar ki başka bebeklerle cakismasin kalabalık olmasın diye yani korkulcak bişey yok canım. Gelir gelmez de yapılacakları biliyorsunuz dur zaten duş almak kıyafetleri yıkamak vs şimdiden geçmiş olsun 🤗