Bense korkuyorum acaba sorun mu var diye virüsten dolayı bi yere de çıkamıyoruz çevremdeki insanlar da sorun olsa ayaklarının üzerinde duramaz bir şeyi almak istediğinde uzanarak yada dönerek gitmeye çalışmaz geç yürüyebilir bu normal diyorlar Allah’a şükür böyle bi sıkıntımız yokta annelik işte çok ta evhamlı bi insanım