Kizlar herkese iyi akşamlar
10aylik bebeğim var çalıştığım için sut sagip buzluğa atmıştım şubatta sagdim simdi eritiyim diye buzluktan çıkardım buzu çözüldü tadına bakim dedim isitmadan bisey olmuş mu diye tadı bozuk gibi sanki sabun atmışım içine bi de kesik kesik duruyo belki sürümün yagi olabilir onlar isitmadan baktım çünkü aranızda böyle bisey yaşayan var mı? Insallah hepsi aynı degildir😭😭😭😭