Kızlar bişey sorucam. Ben 8 seanslık lazer paketi aldım tüm vücut. İkinci seanstan sonra araya korona girdi gidemedim. Sonra kadın hastalandı vs yani aksilikler oldu diyim. Bu süreçte de gidicem diye iki üç kere jilet vurdum ve eskisinden daha kalın hale geldi. Bu düzelir mi? Yoksa iki seansım boşa mı gitti :(