melek_42
Kızımın odasını ayirali 3,5 ay oldu. 14 aylıkken ayırmıştım odalarımız yan yana bizim odanin kapısı hep açık oluyor uyanınca gelsin diye. Eğer hazır ise odasına geçirin. Ben geçirdiğimde kendi kendine uyuyordu. Hiç zorluk yaşamadım adapte olmuştu hemen odasına