Benanneoldum bizim ki gibi sizinki hiç telaş etme o günden sonra çok dikkat ettin özellikle aşı yaptırırken ağladığında direk kaldırdım yüzü kızarmasın diye , ağladığında kendini çok sıkar bazı çocuklar olurmuş böyle ama kalıcı bi hasar bırakmıyor ben bunun yüzünden zamanında çok telaş etmiştim ordan biliyorum kuzum ,için rahat olsun ağladığında bas bağrına yatırma yeter 🤗