
Kızlar gecenlerde post acmıstım bilen bilir 4 aylık bebegımı saglık ocagına goturmustum aşısını yaptırmaya bebegıme kan ilacı yazdılar ve D vitamini yazdılar kan ılacını bebege içirmek hıc içime sinmiyor kan renginde bazı arkadaslar verme paraben içerıyor eczaneden alın demıstı daha alamadım ilaç ve bendeki kan ılacını vermiyorum bılmıyorum dogrumu yapıyorum yine sormak istedim sızce vermelımıyım yoksa eczaneden farklı bir kan ilacımı aliyim?