Senel ben doğduğu günden bu yana uğraşıyorum. 3 aylığız. Sütüm olmadığından biberon verdim, emzikte verdim, burda okuduklarımı görünce pişman değilim çünkü vermeyenler bile yaşamış meğer. Aştık mı, tabi ki tam anlamıyla aşmadık ama eskiye nazaran iyi ve ben büyüdükçe daha da iyi olacağını düşünüyorum. Yarı uykulu emzirmek iyi oluyor. İnatlaşmamak gerekiyor. Sakinleştirir unutturup tekrar tekrar deneme gerekiyor.