Esrelf 1. İlk 2 ay düzenli uykuları olmuyor zaten bebeklerin. Kısa veya az uyuyor gibi bir şey yok. 4 saat boyunca uyuyorsa bence arada emzirmek için almalısınız. İlla uyandırmanız gerekmez. Yavaşça emzirin uykusunu bölmeyecek şekilde. Ama uyanıyorsa da yapacak bir şey yok. Kimileri uyandırmamak gerektiğini söylüyor ama bana göre 33 günlük bir bebek 2-3 aaatte bir beslenmeli.
Doğumdan sonraki kiloları götüren en önemli şey hareket. Bebeğin peşinden koşturup onunla uğraşırken kilolar gidiyor. Ama hemen değil tabii. Ben Doğuma 72 kilo ile girdim. Doğumdan çıktığımda 68 kiloydum. Aradan 6 ay geçti ve şu an 57 kiloyum. Hamilelikten önceki kiloma 2 kilo kaldı. Sezaryen Doğum olduğu için göbek biraz kaldı bende. O da yavaş yavaş eriyor. En önemli şey hareket..
Doğumdan sonra bacağımda kasılma ve belimde ağrı çektim uzun bir süre. Bacağımdaki kasılma geçti ama bel ağrısı her şeye koşturmaktan dolayı henüz geçmedi. Bu tempo içinde pek geçeceğe de benzemiyor.