Kızlar bebeğim 4 aylık ama sadece 4 dk emiyo digerini emmek istiyo süt gelmeyince bırakmak istiyo. Ac kalmasın diye de mama takviyesi yapıyorum. Sütüm uZun süre gelmiyo bebegim doyana kadar. Böyle olup da yardım edebilecek görüs bildirecek anneler var mı? Lütfen yardımcı olun