Agg0207 Hazal21 çook erken daha canım kızım geçenlerde yedi 16 aylık direk pişik oldu ve baya kötüydü poposu bence sabırsızlanma zaten 1 yas sonrası verilmesi gerekiyor
Nebicimanne Hazal21 ben 10 aylikken olgun kivi(baya tatliydi yumusakti) yedirdim once yalattim sonra minnacik parca verdim sonra bi lokma verdim baktim bisey olmuyo 1 dilim ydirdim pisik alerji rahatsizlik gaz yapmadi cokta sevdi 🤷♀️
Hazal21 Nebicimanne Huriye48 NaimeYilmaz Tgbyldz YK_ Her bebekte aynı olmuyor demek ki. 3 gün kuralı ile vermeyi deneyecem. Bilgileriniz için de ayrıca teşekkür ederim canım anneler 🥰🥰🥰
NaimeYilmaz Hazal21 Ben 22 aylık oğluma verdim ve çok rahatsız etti pişik oldu🤷♀️ 3 gün kuralıyla az az deneyebilirsiniz.
Anita Ben 6.5 ayliktan beri veriyorum vermem gerektigini bilmiyordum simdi ogrendim c vitamini diye bol bol veriyorum seviyorda yanlişmı yapmişm 😁